Páginas: [1] 2
Imprimir
Compartir este tema en FacebookCompartir este tema en MySpaceCompartir este tema en Del.icio.usCompartir este tema en DiggCompartir este tema en RedditCompartir este tema en StumbleUponCompartir este tema en TwitterCompartir este tema en TechnoratiCompartir este tema en GoogleCompartir este tema en Yahoo
Autor Tema: 3r Certamen d'Altea per a Gran Colla de Xirimita i Percussió  (Leído 3790 veces)
altea
Aporta el seu gra d'arena

Ver Perfil
« : Febrero 07, 2008, 12:26:12 »

El 3r Certamen d'Altea per a Gran Colla de Xirimita i Percussió tindrà lloc el proper 16 de febrer a les 19.00 h. en Palau Altea. Entrada lliure limitada a l'aforament.

Participen:

- Colla d’Algemesí (La Ribera Alta)

- Colla de Dolçainers i Tabaleters “El Regall” d’Ontinyent (La Vall d’Albaida)

- Colla de Dolçainers i Tabaleters “La Socarrà” de Xàtiva (La Costera)

Fora de concurs:

- “La Colla”  d’Ontinyent (La Vall d’Albaida)

Obra obligada:

- PALAFOX, marxa cristiana de José Rafael Pascual Vilaplana
Pere
Administrador
Obliga a inventar nous rangs

Ver Perfil Email
« Respuesta #1 : Febrero 17, 2008, 04:21:50 »

Resultats del certamen:

1r premi: Colla de Dolçainers i Tabaleters “La Socarrà” de Xàtiva
2n premi: Colla de Dolçainers i Tabaleters “El Regall” d’Ontinyent
3r premi: Colla d’Algemesí
altea

Ver Perfil
« Respuesta #2 : Febrero 17, 2008, 05:53:22 »

Fascinant actuació de "La Socarrà" de Xàtiva. La seua versió de la marxa obligada Palafox va estar molt bé, però la interpretació de Stàrracos (marxa mora de Carlos Pellicer) va ser sublime. Una obra d'enorme dificultat tècnica que la colla setabense va bordar.
rafaxiri
Planeja fer-se amb el fòrum

Ver Perfil
« Respuesta #3 : Febrero 17, 2008, 08:45:31 »

Jo vaig estar vejent el certamen i la veritat es que el jurat va ser molt just i la victòria de la socarrà va ser indiscutible, van arriscar moltísim en starracos, es una marxa mora molt dificil de interpretar, de molta tècnica i hi hà que treballar molt per a poder tocar eixa peça. I per el que fa a Palafox, ja se sap, una peça de Jose Rafael....sempre es una gran peça, hem va agradar molt, com tot lo que composa.  Enhorabona a totes les colles, però sobretot a la socarrà.
Quatrenotes
Viu en el fòrum

Ver Perfil Email
« Respuesta #4 : Febrero 21, 2008, 09:39:41 »

Enhorabona a "La Socarrà" pel premi aconseguit (sens dubte va ser la percussió qui se'l va endur en Starracos) i enhorabona com no, a "El Regall" (potser la seva interpretació de "Palafox" fou la millor de la vesprada) que es quedà ben a prop.
asbaues

Ver Perfil WWW Email
« Respuesta #5 : Febrero 25, 2008, 12:42:35 »

Vaig  presenciar el certamen i, personalment, em van decepcionar els d'Algemesí, dels quals esperava molt més.
En quant als guanyadors (La Socarrà de Xátiva), sé de bona tinta que van enriquir les seus files contratan músics de fora que no pertànyen a la seua colla. No crec que açò estiga molt bé, la veritat. L'organització deuria ser rigurosa en aquest temes.
L'interpretació de La Socarrà va ser molt bona, ho van bordar, sobre tot en la marxa "Starracos". Tal vegada van abussar un poquet massa de la persusió, sonava un punt més del que li tocava (al meu parèixer).
"El Regall" d'Ontinyent va estar impecable. Pense també que la marxa "Palafox" va estar més encertada baix els seus instruments. La percusió dels ontinyentins, més encertada. Pot ser la victòria haguera segut seua de haver buscat una peça més dificil i ambiciosa per al final.
Quatrenotes
Viu en el fòrum

Ver Perfil Email
« Respuesta #6 : Febrero 27, 2008, 08:14:51 »

Veritablement El Regall hagués pogut endur-se el premi si l'obra lliure hagués tingut més dificultat, però la sonoritat del Regall en general fou més bona, Starracos encara que de gran dificultat, no deixa de ser una marxa per a percussió acompanyada de dolçaines.
Ontinyent amb el Regall i la Colla es consolida com el poble dolçainer.
rafaxiri

Ver Perfil
« Respuesta #7 : Febrero 28, 2008, 12:29:08 »

mmmm podría posar-te alguna pega en la teua última intervenció.  Jo no considere ontinyent el poble dolçainer per excelencial. Si no recorde malament, el regall duia algún llogat que altre que no es d´ontinyent.  A més, hi han moltes poblacions que li se podría denominar en aquest adjectiu molt abans que Ontinyent.  Conec als dolçainers d´Ontinyent i tinc molta amistad en molts d´ells, però...no crec q arrive a eixe punt la cosa, es un simple comentari..SALUT
altea

Ver Perfil
« Respuesta #8 : Febrero 28, 2008, 08:17:04 »

Està clar que cadascu pot tindre una opinió diferent i també que hi haurà gent q agrane cap a casa. Es més, aci veig gent que opina que El Regall va tocar Palafox millor que ningú, gent que opina que La Socarrà s'en va eixir en Stàrracos i gent que diu que en Stàrracos qui es va lluïr va ser la percussió. Doncs bé, jo vaig estar al certamen i vaig sentir comentar a més d'un xirimiter de la zona (vull dir, que no tenien relació en ningun poble participant) que sí que els va agradar prou la colla d'Algemesí (asbawes diu en canvi que li van decepcionar, pero com he dit cadascú te la seua respetable opinió). Jo no es que siga un "cum laude" en xirimites, pero hi havia gent que opinava que els d'Algemesí com a conjunt ho van fer millor que El Regall (inclús crec que sent menys components).
Per tant, la conclusió a la que arribe es que a pesar d'haver moltes opinions dispars i tindre cadascú la seua interpretació les tres colles van estar a un gran nivell.
encarnat
Viu en el fòrum

Ver Perfil WWW
« Respuesta #9 : Marzo 06, 2008, 04:42:44 »

Uns videos del certamen.

Palafox:

El resultat del certamen:

La colla guanyadora, La Socarra, interpretant el pasdoble "Allarga el pas"

moropercu
Premi Euterpe

Ver Perfil Email
« Respuesta #10 : Marzo 07, 2008, 08:43:24 »

Encarnat: hi ha un post obert on es pengen els vídeos del youtube de música festera, i algú s'encarrega (no recorde ara qui és...) de col·locar-los tots en el primer post i per orde alfabètic...
encarnat
Viu en el fòrum

Ver Perfil WWW
« Respuesta #11 : Marzo 07, 2008, 10:05:49 »

Ja ho se, ho vaig posar aci perque al tratar-se del certamen d'Altea vaig pensar que quedava millor. De totes maneres ara ho pose on tu dius, com el preu es el matix.

rafaxiri

Ver Perfil
« Respuesta #12 : Marzo 07, 2008, 03:24:20 »

Per favor, algú te el video de la socarrà tocant Starracos??? si el teniu penjeulo
jmira
Moderador
Trau missatges de baix les pedres

jose_umb_mira_74@hotmail.com
Ver Perfil WWW
« Respuesta #13 : Marzo 07, 2008, 04:00:07 »

Estas buscant el mateix que jo,jejeje

El composar es tant escriure com borrar

http://www.blorgia.com
Quatrenotes
Viu en el fòrum

Ver Perfil Email
« Respuesta #14 : Marzo 10, 2008, 10:30:57 »

Algú va vore la Socarrà al certamen de Manises? Aleshores si que es van lluir.
DE BONA TINTA
Nou usuari

Ver Perfil
« Respuesta #15 : Abril 02, 2008, 01:52:51 »

PUC ASEGURAR DE "BONA TINTA" QUE TOTS ELS PERCUSIONISTES DE LA SOCARRÀ SON MENBRES DE LA MATEIXA (TOTS ESTUDIEN O HAN ESTUDIAT PERCU), SI QUE ES CERT QUE EN DOLÇAINA PORTAVA UN PARELL DE REFORÇOS, (I QUINA BANDA DE MÚSICA DE PRIMERA FILA, QUAN VA A UN CERTAMEN NO PORTA REFORÇOS?).

TAMBÉ TINC QUE DIR, QUE GRACIES A LA PATINADA QUE LA SOCARRÀ VA PEGAR EN MANISES, ES VAN POSAR LES PILES I VAN CURRAR DE CALENT PER AL CERTAMEN D'ALTEA. HE AHÍ ELS RESULTATS.

EL REGALL, VA FER MOLT BONA ACTUACIÓ TAMBÉ. I ALGEMESÍ VA PEGAR LA MATEIXA PATINADA QUE LA SOCARRÀ EN MANISES.

FELICITATS A LA SOCARRÀ.
Quatrenotes
Viu en el fòrum

Ver Perfil Email
« Respuesta #16 : Abril 03, 2008, 08:35:06 »

Se de bona tinta que fumes massa porros, ves deixant'ho que diuen que afecta al cervell, perque això de tots els percussionistes eren de la socarrà... el talonari el van desgastar.
DE BONA TINTA
Nou usuari

Ver Perfil
« Respuesta #17 : Abril 04, 2008, 12:13:23 »

DESPRES DE LLEGIR ALGUN DELS TEUS COMENTARIS, CREC QUE EL QUE DEURIA DE DEIXAR LES DROGUES I SUSTANCIES PSICOTRÒPIQUES ERES TÚ.

I SI TAN LISTO I SABUT ERES, PERQUE NO CITES ELS NOMS DELS PERCUSSIONISTES QUE VAS CONEIXER? I LA HIPOTETICA QUANTITAT DE DINERS QUE DIUS TÚ QUE LA SOCARRÀ VA PAGAR?

VES DEIXANTE DE COMENTARIS XORRES I SI INVERTIRES EIXE TEMPS EN ESTUDIAR LA DOLÇAINA, IGUAL ENS FARIES UN FAVOR A TOTS.
« Última modificación: Abril 04, 2008, 11:05:55 por DE BONA TINTA » En línea
Pere
Administrador
Obliga a inventar nous rangs

Ver Perfil Email
« Respuesta #18 : Abril 04, 2008, 01:13:19 »

Vos recordem la única norma que hi ha en el fòrum:
Ni cal dir que queda prohibit qualsevol tipus d'insult, amenaça o agressió verbal dins del fòrum.

Així es que intenteu moderar-vos un poc. Es pot debatre sense ser despectius.
moropercu
Premi Euterpe

Ver Perfil Email
« Respuesta #19 : Abril 04, 2008, 08:33:25 »

Val administrador, però també has de demanar respecte per totes les opinions, i no és només ací; quatrenotes ha entrat a "saco" a tots els comentaris de cd, gravacions, etc. i tot ho ha criticat. No ha deicat estaca en paret.
Sembla bastant normal que algú s'haja exaltat un poc.
Jo demane a quatrenotes, igual que li ho ha demanat asbawes en un altre post, respecte pel que puga dir qualsevol membre del fòrum; es pot no estar completament d'acord amb un comentari i comentar-ho amb respecte i no de la forma despectiva que ho has fet.
Páginas: [1] 2
Imprimir
Ir a: