|
vilaactual
|
 |
« : Agosto 01, 2009, 08:46:57 » |
|
Lunes, 3 de Agosto 22:00 Festes de Moros i Cristians 2009 en Cocentaina XXIV CONCERT DE MÚSICA FESTERA a càrrec de la Societat Ateneu Musical de Cocentaina.
Jueves, 6 de Agosto 22:00 XXXVII CONCERT DE MÚSICA FESTERA a càrrec de la Unió Musical Contestana.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L'Alferes
|
 |
« Respuesta #1 : Agosto 03, 2009, 12:17:17 » |
|
PROGRAMA DEL XXXVII CONCERT DE FESTES DE LA UNIÓ MUSICAL CONTESTANA
-----1ª PART-----
- A MONS PARES Mm JOSÉ PEREZ VILAPLANA
- EL REQUINTO, Pd VICENT CORTES
- *CANT D’AL-LELUIA, Mc **JOSEP FRANCESC MOLINA PÉREZ
- *ELS SAQUETS Mm RAFAEL LLEDÓ GARCIA
- *FOLIXA ASGAYA Mc, FCO. VALOR ***
-----2ª PART-----
- CASACHA, M. masera J. Rafael PASCUAL-VILAPLANA
- *OLÉ CONTRABANDISTES, Pd. RAMON GARCÍA I SOLER
- *TARGUI, Mm JUAN CARLOS SEMPERE BOMBOI **
- *ALFREDO CAPITÀ, Mc JAUME- BLAI SANTONJA ESPINOS
- *HONORANÇA Soprà: Empar ___, Piano: Laura Valls, Violoncel: Noelia Balaguer ** SANTIAGO CAPITÀN ABENCERRAJE Mm SAÜL GOMEZ SOLER
-----HOMENATGE A GUSTAVO PASCUAL-----
NAVARRO EL BORT
BUSCANT UN BORT
PAQUITO EL CHOCOLATERO
HIMNE DE FESTES
* dirigides pels compossitors. ** amb cor *** amb cor i ballet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rafaxiri
|
 |
« Respuesta #2 : Agosto 03, 2009, 03:04:41 » |
|
teniu que vindre a voremos tocar mecaguen l'ouu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aralk
Participa plenament

|
 |
« Respuesta #4 : Agosto 05, 2009, 11:02:05 » |
|
Hola Rafaxiri:
Jo aniré, a proposit i desde Benidorm, al concert de La Unió Musical. Solc acudir tots els anys Supong que toques en La Xafigá, no?
El repertori elegit en pareix molt bó. Tinc moltes ganes d,escoltar Folixa Asgayá, en coral, a bon segur que es un espectacle.
A mons pares, marxa mora xulísima i no massa conecuda, fora de la comarca, perque no mes la pot tocar L,Unió, ja cumplix 50 anys.
En fí demá el vore.
Adeu
Aralk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rafaxiri
|
 |
« Respuesta #5 : Agosto 06, 2009, 02:02:15 » |
|
Jo vaig tocar el del dilluns de l'ateneu musical, el de la unió el fan dos companys meus de la Xafigà. Per el que respecta a l'ateneu, xapó, com sempre. Es una gran banda, i trien molt be el repertori per a concert, amb molt de gust i convidant a grans compositors per a que dirigisquen les seues obres. Enhorabona a l'Ateneu per la feina ben feta. Ara el de la unió, també s'espera molt ja que hi han bones peçes a interpretar. Com sempre Cocentaina no falla en les seues bandes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L'Alferes
|
 |
« Respuesta #6 : Agosto 06, 2009, 10:33:24 » |
|
El concert de l'Ateneu, espectacular!!!!, com sempre. I el de hui, trobe que estarà molt be, molt bones marxes i directors convidats. A banda de que la Unió sona estupendament, hui estará acompanyat per 2 bones corals, la de Montaverner i la d'Albaida, que cantaràn quatre marxes; per la Xafigà; i per un ballet que ballarà Folixa Asgaya. Espere que tot els ixca be, porten un gran muntatge, i els pot quedar un concert de festes acollonant.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Denizquiran
|
 |
« Respuesta #7 : Agosto 07, 2009, 12:20:04 » |
|
Acabe d'escoltar en directe SANTIAGO CAPITÁN ABENCERRAJE per internet... SENSE PARAULES
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L'Alferes
|
 |
« Respuesta #8 : Agosto 07, 2009, 02:10:20 » |
|
Espectacular el concert sencer!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moropercu
|
 |
« Respuesta #9 : Agosto 07, 2009, 09:04:12 » |
|
Denixquiran, si en internet t'ha semblat espectacular, no et dic el que em va semblar a mi la marxa en directe en l'entrada d'Alcoi... últimament el personal entra poc i hi ha coses que es comenten massa per damunt.
Salut i festa ( a vores i demà puje a Cocentaina... que nno ho tinc molt clar encara)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jorge c.
|
 |
« Respuesta #10 : Agosto 07, 2009, 10:42:41 » |
|
Hola Xavals, el concert va ser en dos paraules "im-presionante", menció apart de Folixa Asgaya, francisco o torna a fer, en directe amb la coral i el ballet va ser de lo millor i evidentment el mestre Saül es una canya, tinc escoltada la marxa Santiago C.A. varies voltes , dos en directe i altres mes en cd pero no en canse d'escoltarla; enhorabona a la U.M. Contestana i sobretot a Francisco i Saül que en trauen els sentiments de festa. Als que vagen a la diana de cocentaina, allí els vorem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
encarnat
|
 |
« Respuesta #11 : Agosto 07, 2009, 01:28:26 » |
|
Jo ni vagi poder anar ni el vaig poder sentir per la radio, em cague en la piiiiiiit!! A vore si algu penja algun video del concert. Demà a la diana, cita obliga de tots els anys.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moropercu
|
 |
« Respuesta #12 : Agosto 07, 2009, 02:36:39 » |
|
Ja han penjat "A mons pares", del concert d'ahir... en youtube:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moropercu
|
 |
« Respuesta #13 : Agosto 07, 2009, 02:38:01 » |
|
I també Iel·las, de Saül, dirigida per Saül, amb la interpretació de l'ateneu...
i si visiteu el canal d'on es poden vore aquestos vídeos, podreu vore (i escoltar) "Roda celest", de SaÚl, "Paquito el Xocolatero", l'himne de festes "Visca la festa" totes dels concerts d'enguany: l'ateneu, la unió i la colla malpasset
|
|
|
|
« Última modificación: Agosto 07, 2009, 02:41:55 por moropercu »
|
|
|
|
|
|
rafaxiri
|
 |
« Respuesta #14 : Agosto 07, 2009, 04:12:30 » |
|
El dolçaina de la punta en Iel.las soc jo, jajajajaja crec que este video l'ha penjat el germà de Saul..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AURIBA
|
 |
« Respuesta #15 : Agosto 09, 2009, 12:26:36 » |
|
Jo tambe vaig estar en el pati d'armes del palau en el concert de la U.M. Contestana i ha sigut dels millors concerts que he escoltat mai. Estic totalment d'acord amb Jorge C. Francisco torna a superarse i Saül amb la mateixa introducció que va fer el dia de l'estrena de la peça de Santiago torna a deixar al public sorpres.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|