Páginas: [1]
Imprimir
Compartir este tema en FacebookCompartir este tema en MySpaceCompartir este tema en Del.icio.usCompartir este tema en DiggCompartir este tema en RedditCompartir este tema en StumbleUponCompartir este tema en TwitterCompartir este tema en TechnoratiCompartir este tema en GoogleCompartir este tema en Yahoo
Autor Tema: Encontre  (Leído 1525 veces)
Adanchu
Xiula marxes quan es posa sensual

adanchu@hotmail.com
Ver Perfil Email
« : Junio 11, 2009, 01:18:08 »

Bueno despres de un any, de aquell fictici encontre. Em parlat Jmira i jo, i em vist que es imposible
de fer-lo a benidorm.

Em pensat fer-lo a Xixona, ja que està prou aprop de tots els demes, i perque hi ha mes facilitat a l'hora
de buscar lloc per dinar i Constituïr l'associació!

La idea seria quedar de 10 a 10:30 AM per a ferse un cafenet i en acabar constituïr i fer una xicoteta reunio i un posible debat.
Despres podriem pegar una volta per el casc antic del poble, fer una xicoteta visita al castell, i despres fer un dinar.

Si algu té alguna idea, qualsevol aportació, siga del tema que siga aço esta obert.
Gràcies! Sonrisa
moropercu
Premi Euterpe

Ver Perfil Email
« Respuesta #1 : Junio 12, 2009, 09:35:51 »

Sí, sí, sí, volem fer la trobada ja! perquè fa un any que esperem...
A vore. Jo crec que el primer que cal fer és assenyalar dia (el lloc i l'hora ja ho ha dit Adanchu) i convé que proposem ja dies...per a setembre, octubre, ...? Per a mi millor setembre, però convé que posem dia i cap Xixona (tot i que pense que després de la incial emoció açò s'està esvaint a poc a poc... el personal entra poc i opina poc, és la meua opinió personal)

salut i a vore si es fa realitat el segon intent. Impresionado Impresionado Impresionado Impresionado Impresionado Impresionado Impresionado Impresionado Impresionado Impresionado Impresionado
JAMLLCALP
Dels veterans del fòrum
**

jamllcalp@msn.com
Ver Perfil WWW Email
« Respuesta #2 : Junio 16, 2009, 11:16:27 »

A VORE , A VORE SI ES DEVERES QUE POSEM EN MARXA EL ASUNT  QUE  PAREIS QUE YA VA FENT UNA MICA DE OLOR  EL TEMA,  POSEU FECHA PERO TINGAU EN CONTER LES FESTES DELS POBLES. AMUNT  "AMUMIC"
rafaxiri
Planeja fer-se amb el fòrum

Ver Perfil
« Respuesta #3 : Junio 18, 2009, 01:07:11 »

adanchu chu chu, en Xixona teniu castell??? no ens portaràs al castell de madera que poseu ahí on acaba l'entrà no?HuhHuh?? jajjajajajajaa
Páginas: [1]
Imprimir
Ir a: