Páginas: [1]
Imprimir
Compartir este tema en FacebookCompartir este tema en MySpaceCompartir este tema en Del.icio.usCompartir este tema en DiggCompartir este tema en RedditCompartir este tema en StumbleUponCompartir este tema en TwitterCompartir este tema en TechnoratiCompartir este tema en GoogleCompartir este tema en Yahoo
Autor Tema: concert festes de muro (3-5-08)  (Leído 2012 veces)
melomano
Dels veterans del fòrum
**

Ver Perfil
« : Abril 29, 2008, 11:22:05 »

Dissabte 03 de maig a les 19 hores - Sala Polivalent de Muro

“XXXII CONCERT de FESTES 2008”

UNIÓ MUSICAL DE MURO

PROGRAMA

1ª Part

Francesc CERDÀ ALBIÑANA (L’Olleria, 1960-2005)

ALS BANDOLERS ….............................................................. (Pasdoble, 1991)

Francisco ESTEVE PASTOR (Muro, 1915-1989)

TARIKS …............................................................................... (Marxa Mora, 1982)

Josep Vicent EGEA INSA (Cocentaina, 1961)

MARFIL …......................................................................... (Marxa Cristiana, 1994)

Francisco ESTEVE PASTOR (Muro, 1915-1989)

NEGUS …................................................................................... (Pasdoble, 1934)

José R. PASCUAL VILAPLANA (Muro, 1971)

CULIBRI * ............................................................................. (Marxa Mora, 2008)

2ª Part

Rafael ALCARAZ RAMIS (Muro, 1924-2002)

TURBALLOS …........................................................................ (Pasdoble, 1962)

Ernesto GARCÍA CLIMENT (Busot, 1975)

CANELOBRE …................................................................... (Marxa Mora, 1997)

Ramon GARCIA i SOLER (Atzeneta, 1971)

PEPE EL ROMPE * .................................................... (Rapsòdia Masera, 2004)

José R. PASCUAL VILAPLANA (Muro, 1971)

YAKKA ….................................................................................. (Pasdoble, 2007)

Ramon GARCIA i SOLER (Atzeneta, 1971)

LÍDIA * ................................................................................... (Marxa Mora, 2000)

*Amb la col·laboració de LA XAFIGÀ

Miguel Àngel GRAU MARTÍNEZ

- Director -
rafaxiri
Planeja fer-se amb el fòrum

Ver Perfil
« Respuesta #1 : Mayo 02, 2008, 01:36:29 »

Hola a tots, després de unes festes carregades de feina i en les que el fetge està patint les seues consequències ja torne per así.
Sols volía dir-vos que vos recomane que aneu al concert de Muro, jo vaig estar ahir en l´assaig i.............IM PRE SIO NANT
La banda de Muro està de nou en el pedastal, la cúspide, la que vulgau dir-li de les bandes.  Jo sols vaig escoltar una xicoteta part del assaig i......no tinc paraules per a descriure a esta banda...jo personalment la torne a tindre com la millor banda i una vegada vaig dir en un missatge de bande que en Miguel Angel habia baixat el nivell de la banda, pues igual vaig tindre un moment de deliri psicologic, perquè.....per a res, estava totalment equivocat i les meues paraules fora de lloc.  Crec que la banda s´ha acoplat al director i el director a la banda i han fet un molt bon tandem, un sustitut de Jose Rafael molt però que molt digne.  Deberes, vos recomane a tot el que puga que s´arrime per el centre polivalent de Muro el dissabte a les 19 si vol gaudir d´un senyor concertazo, jo estaré allí i tot amant de la bona música festera i de les bones bandes, i esta considere que es la millor deuría d´estar allí, no vos arrepentireu.
jordimoro
Premi Euterpe

Ver Perfil Email
« Respuesta #2 : Mayo 02, 2008, 02:13:30 »

Jo vaig estar al concert de la banda de Muro per al capità moro d'Alcoi i li done la raó a Rafaxiri, és probable que siga la banda que, hui per hui, estiga més en forma.

Primer la Festa que els mobles
encarnat
Viu en el fòrum

Ver Perfil WWW
« Respuesta #3 : Mayo 02, 2008, 04:46:54 »

A vore si es deveres que jo la tinc contrata per la entra de Xixona. Cheesy

L'Alferes
Obliga a inventar nous rangs

Ver Perfil
« Respuesta #4 : Mayo 02, 2008, 07:54:25 »

Molt bo el programa, espere anar a escoltarlo, i ja el comentarem el dilluns. ¿Anirà Quatrenotes?, es que com dirigeix el seu amic Miguel angel.
rafaxiri

Ver Perfil
« Respuesta #5 : Mayo 02, 2008, 09:16:58 »

No t´has equivocat encarnat, has anat a la millor banda vas a disfrutar com sempre en la banda de Muro
cañeta
Nou usuari

Ver Perfil Email
« Respuesta #6 : Mayo 05, 2008, 05:35:15 »

hola,porte temps llegint-vos, reflexionant en veu baixa i per fi m´he decidit a escriure. soc un apassionat de la musica festera, de xicotet l'he viscuda a la meua casa, he segut music i pense tornar pronte.
disculpeu aquest romaç, sols dir-vos que de segur que seria un bon concert,doneu una oportunitat al nou director, a la banda de rafelguaf, per a mi, una de les millors bandes dins del carrer, a fet un gran treball, i crec que t'agrade o no el caracter del nou director ganes de fer en té,un saludo
rafaxiri

Ver Perfil
« Respuesta #7 : Mayo 05, 2008, 10:12:33 »

Lo primer, explicar un poc lo del director i la banda, no es que interpretareu mal les meues paraules, sino que jo vaig ser el que hem vaig explicar molt malament.  Quan vaig dir això del director de la banda de muro i de la propia banda no hem refería a que Miguel Angel siga roin, ni molt menys, al contrari, es un grandísim director i ho està demostrant sobrat en Muro i ho ha fet en Rafelguaraf, es la segona vegada que hem dirigix un concert i ho fa molt però que molt be, el que jo volia dir era que després de la etapa de Jose Rafael en Muro era dificil que la banda mantingera la mateixa linea per el que ha suposat ell per a la banda de Muro, perqué li va pasar a Xixona i li va pasar a Bocairent, però que mantingueren el nivell fins que trobaren un director a la altura de la banda, Muro el va trobar promte. Jo hem vaig precipitar en les meues paraules, però ja he dit que no vaig saber explicar be el que volia dir.  Ja he dit que Miguel Angel es un director impresionant, i una persona formidable, i ell sap que jo soc Rafaxiri jejejeje.  A més l'altre dia vaig disfrutar com un enano en el concert de la banda de Muro, conec a molta gent de la banda i son excelents persones, i com a musics genials, i que dir del concert del dissabte.....els que vau estar ja ho vau poder escoltar, no fa falta que explique mes, i per a finalitzar el Aleluya de Blanquer, els pels de punta.  Lo dit, Miguel Angel està fent una feina que poquets poden fer i espereu que açò no mes ha fet que començar, ja tinc ganes de escoltar el pròxim concert d´aquesta banda
L'Alferes
Obliga a inventar nous rangs

Ver Perfil
« Respuesta #8 : Mayo 06, 2008, 01:36:25 »

Estic d'acord amb Rafaxiri. Miguel Angel es molt treballador i ha fet molt bona feina on està i ha estat. I és veritat que a qualsevol banda, anar darrere del Crack Jose Rafael sempre és dificil. Enhorabona a la banda de Muro per la feina que esteu fent.
Páginas: [1]
Imprimir
Ir a: